יום ראשון, 9 במרץ 2014

MAC it your's

אהלן,

קודם כל אני אולגה, נעים להכיר.

כפוסט ראשון בבייבי החדש שלי, חשבתי לנכון להקדיש אותו לאחת מחברות האיפור האהובות עלי, ולסקור כמה מוצרים שנגמרו/עומדים להגמר.

את מאק אני מאמינה שכולם מכירים ולא ארחיב יותר מדי במילים, אז לכבוד השקת האופציית קנייה באתר, ובכלל מוצריהם המעולים בואו נתחיל:



המוצר הראשון: MAC Face and Body Foundation

את המייק-אפ הזה קניתי אחרי המלצה ממאפר במילאנו, אחרי שביקשתי משהו קליל, שנראה טבעי ולא משאיר יותר מדי סימנים על הבגדים. המיק-אפ הזה משמש בעיקר לתצוגות אופנה, ומניסיון של שני בקבוקים שכבר נגמרו הוא נהדר!
מבחינת טבעיות, אכן מקיים את ההבטחה, נראה טבעי ומתמזג נהדר על העור. הכיסוי שלו קליל, אבל לכיסוי מאסיבי יותר ניתן לערבב אותו יחד עם קונסילינר או להניח בשכבות.
בקשר לעמידות, הוא כן מכתים קצת בגדים אך הרבה פחות ממוצרים אחרים שניסיתי. ויחסית עמיד, בימים חמים הוא לא שורד עד סוף היום, אלא אם מקבעים אותו טוב טוב עם פודרה.
בסופו של דבר, מוצר נהדר ואחד המיק-אפים האהובים עלי ביותר ונמצא קבוע בשידת האיפור. (נ.ב הוא מצטלם נהדר ושווה לגמרי לשים באירועים).
מחיר: 184 ש״ח, 50 מ״ל.
האם יקנה שוב? בהחלט כן!


המוצר השני: MAC Haute & Naughty Lash

נראה לי שזו אחת המסקרות הידועות של מאק. מכילה 2 אפשרויות, האחת למראה יותר דרמטי והשנייה המוצגת בתמונה למראה יום יומי יחסית עדין.
בסופו של דבר זו מסקרה טובה, עם צבע שחור פחם שמאוד מצא חן בעיני.
המראה הדרמטי שלה, לא מפריד לגמרי את כל הריסים כמו שצריך, אבל עדיין אהבתי את זה לערב ולאירועים.
המראה היום יומי מפריד את הריסים ומעניק להם כיסוי יפה, מעגל אותם במידה הנכונה ופשוט עושה את העבודה כמו שצריך.
מחיר: 115 ש״ח.
האם יקנה שוב? כרגע לא, (למרות שהיא מעולה) כי אני מאוהבת במסקרה אחרת שתוזכר בפוסטים הבאים.


המוצר השלישי: MAC Studio Fix

קרם בסיס במרקם פודרה, אני חייבת לציין שזה אחד המוצרים האהובים עלי ביותר אצל מאק. שנקנה כבר המון פעמים. העור שלי נוטה לעור שומני מעורבב, ובד״כ בקיץ הוא הופך כל מיק-אפ המבטיח מראה מאט לעור שנראה כמו אחרי אימון ספינינג אגרסיבי. עד שהגיע המוצר הנפלא הזה, שגם אחרי ימים ארוכים מאוד והתרוצצויות ממקום למקום ונסיעות בלי מזגן עדיין נראה טוב, ומקסימום זקוק לתיקון קל שאפשר לעשות גם עם הספוגית המצורפת אליו.
הכיסוי הוא כיסוי קל, אך בקלות ניתן להפוך לסיכוי בינוני הכל עניין של שכבות. בימים קשים כבר יצא לי לשים אותו מעל המיק-אפ שהוזכר למעלה והתוצאה הייתה נהדרת וטבעית.
מחיר: 184 ש״ח ל- 15 גרם. האם יקנה שוב? בהחלט כן! לא יוצאת בלעדיו מהבית.


המוצר הרביעי: MAC Prep + Prime

פריימר פנים, המונח לפני האיפור ואחרי הקרם פנים. הוא משמש כסוג של חוצץ, בין הקרם פנים לאיפור, ועל הדרך מוריד קצת אדמומיות, מרגיע את העור וסופג עודפי שומן. בזכות כל אלו הוא גורם לאיפור להיות עמיד הרבה יותר, יפה יותר ומקצועי יותר.
הפריימר מכיל חלקיקי נצנצים קטנטנים ומעניק לעור מראה זוהר אבל לא שומני! ניסיתי אותו המון, בשלל מצבים שונים ותמיד הופעתי מחדש לטובה.
- באירועים: גורם לאיפור פשוט ובסיסי להיראות נהדר, ולהחזיק מעמיד אירוע שלם של ריקודים ולחות, בלי להראות סימני מצוקה כלשהם.
 - ביום עמוס במיוחד: ניסיתי את הפריימר לפני יום שידעתי שהולך להיות חם, מעייף וכולל בתוכו נסיעה של כמה שעות ברכב בלי מזגן, ואני חייבת לציין שהוא עבר את המבחן בהצלחה!
בקיצור מוצר נהדר השווה את ההשקעה הכספית (כי הוא מספיק להמון המון זמן, כי דרושה ממנו ממש טיפה), והשקעת הדקה - שתיים הנוספות של המריחה שלו לפני האיפור.
מחיר: 155 ש״ח ל- 30 מ״ל. האם יקנה שוב? בהחלט.


המוצר החמישי: ליפסטיק Cosmo

הליפסטיק הזה נקנה אחרי מאמצים רבים למצוא לי את האדום הנכון. הצבע המתקבל בתמונה טיפה מהוות, הגוון שלו הוא קקאו ורוד, שנראה נהדר גם ביום יום. כשרוצים לחזק אותו מעט אני אוהבת להניח אותו מעל מעט מייק-אפ ולקבע בפודרה שקופה ואז לסיום מריחה קלה נוספת שלו ואז מתקבל גוון חזק ועמיד הרבה יותר.
מבחינת העמידות הוא לא משהו, וכבר מתחיל לדהות אחרי ארוחה קלה, אך משאיר אחריו כתמים יפים וטבעיים שמעניקים גוון יפה ועדין לשפתיים.
למרות חוסר העמידות שלו הוא עדיין בין האודמים המועדפים עלי של מאק.
מחיר: 90 ש״ח. האם יקנה שוב? כן. אהבה ראשונה לא מחליפים כל כך מהר :)

זה הכל להיום,
עד הפעם הבאה,
Glamour Diva

2 תגובות: