יום שני, 26 במאי 2014

גלוסיבוקס

זו סקירה שאני מחכה לכתוב כבר הרבה זמן, לקופסאות מרץ ואפריל. חיכיתי בכתיבת הפוסט בעיקר בגלל עומס שהיה לי, וגם כי רציתי לתת צא׳נס אמיתי למוצרים ולבדוק אותם לטווח מספיק ארוך בשביל לקבוע אם אהבתי או לא.
את גלוסיבוקס הכרתי ממזמן אך אף פעם לא התנסתי בקופסאות פשוט כי התוכן פחות דיבר אלי.. עד שלפני חודשיים היה להם מבצע 1+1 אז החלטתי לתת להם צאנס.
גלוסיבוקס למי שלא מכיר, זו קופסאת יופי חודשית שעולה 75 ש״ח (באיסוף עצמי ממשרדי גלוסיבוקס בת״א), למשלוח בדואר רשום או עם שליח יש צורך להוסיף בין 10 - 24 ש״ח.
הקופסא מכילה בד״כ מספר מוצרים שחלקם בגודל מלא וכל היתר דוגמיות שונות.
בכל קופסא מקבלים גלויה המפרטת את התכולה, מגזין גלוסיבוקס קצר עם כתבות וטיפים שונים וקופונים.

מה חשבתי על השרות בגלוסיבוקס?
הרעיון של הקופסא הוא נחמד והכל.. אבל צר לי שגם את קופסאת מרץ וגם אפריל קיבלתי באיחור מאוד מאוד גדול, מה שגם לא אפשר לי לחשוף בפניכם ספויילרים שונים לתכולה, ובנוסף הוריד לי מגורם ההפתעה כיוון שקיבלתי אותה יחסית בסוף אחרי שצצו בכל האינטרנט ספויילרים לכל המוצרים השונים.

קופסאת מרץ:

גלויית התכולה:


1. צללית דואו של Maybelline New York - גודל מלא:


מחיר מוצר בגודל מלא 4.4 גרם 72 ש״ח.


אני קיבלתי את הגוון mocha mirage. צללית נהדרת ליום יום, למראה טבעי ועדין. על היד נראה כי הפיגמנט חזק, אך במריחה על העין, עלי בכל אופן, היא כמעט ובלתי נראת, ויש צורך בכמה שכבות או פריימר ממש טוב. ועדיין, אהבתי אותה מאוד ליום יום שלי. מאוד אהבתי את מגוון הצבעים שאפשר ליצור איתה, השתדלתי להציג את רובם בסווטש למעלה. המרקם נעים מאוד למריחה, לא נוטה להתפורר ואין כמעט נשורת. בהנחה בעזרת מברשת רטובה מעט הפיגמנט הרבה יותר עשיר ויפה.
מדד הדיווה: 8 

2. שפתון גלוס של Mineraz - גודל מלא:


 ״מרקם ועמידות של אודם, מריחה קלה ומבריקה של גלוס. להזמנת השפתיים ולהשלמת מראה יפייפה.״ מחיר מוצר בגודל מלא 10 מ״ל 72 ש״ח.


קיבלתי את הגוון amber jewel. טוב קודם כל אתחיל בזה שהריח שלה פשוט מזעזע בעיני. שנית, הצבע בסווטש נראה אדמדם, אך הצבע שלה במציאות נוטה לחום, ועל השפתיים הוא פשוט מתקבל שקוף יחסית ולא נותן כמעט צבע. לגבי הבטחת ה״מרקם ועמידות על אודם״ הקשר בין המרקם שלה והעמידות שלה לבין אודם הוא מקרי בהחלט! לא מחזיק הרבה זמן על השפתיים כלל, והמרקם נוזלי מדי, אך לפחות לא דביק כמו גלוסים אחרים. הגלוס נותן לחות נהדרת לשפתיים ומעניק ברק יפה ועדין.
מה שהיה חבל בשפתון (חוץ מהריח הבלתי נסבל בעיני) הוא כאשר ניסיתי להוציא חומר, יוצא יותר מדי נוזל שקוף ומיימי (מה שגרם לי לעשות יותר מחמישה סווטשים עד שהצלחתי לעשות אחד יחסית סביר).
מדד הדיווה: 4 (וזה בעיקר בכלל הריח...למי שהריח לא מפריע זה מוצר מאוד נחמד לאוסף לאוסף היומיומי).

3. לק Color Club - גודל מלא:


״מותג הלקים קולור קלאב מגיע היישר מבירת האופנה העולמית - ניו יורק. קולקציית הלקים מאופיינת בקונספט מקורי, מפתיע, תוסס ואופנתי. הלקים מונעים הצהבה של הציפורן ומצטיינים ביבוש מהיר במיוחד״ מחיר לגודל מלא 15 מ״ל 29 ש״ח.


את מותג הלקים הזה לא יצא לי עדיין לנסות, אבל בהחלט הופעתי לטובה. המריחה קלה, המרקם קרמי ונעים, הוא נותן אטימות מלאה כבר במריחה ראשונה! והבונוס הוא הייבוש המאוד מהיר שלו, והעמידות לאורך מספר ימים.
המברשת נוחה, לא מיוחדת יותר מדי, אני חובבת מושבעת של המברשות של אסיי אך היא עדיין בסדר.
אני אישית לא התחברתי לגוון שקיבלתי, nothing but truffle, (למרות שאני מאוד אוהבת כמהין.....) אז הוא הועבר לאמא.
את הסווטש לא יכלתי להציג לכן על הציפורניים כי הן מכוסות בלק ג׳ל אך מצאתי פיתרון יצירתי אחר :) הצבע המתקבל הוא חום עם שימר עדין הנוטה לסגלגל, מאוד מיוחד על הציפורניים.
מדד הדיווה: 9. בהחלט מומלץ.

4. מסכה לשיער של Aussie:


מחיר למוצר בגודל מלא 250 מ״ל 44.90 ש״ח.

ניסיתי את המסכה מספר פעמים, המרקם נעים, השיער נשאר עם עם ריח עדין מהמסכה, ובהחלט נראה הרבה יותר טוב ובריא! כבר אחרי חפיפה אחת ראיתי שהשיער נראה חיוני ומלא ברק, קל לסירוק, ללא שוונצ׳ים וזכה להמון ליטופים מהחבר.
מדד הדיווה: 10! בהחלט מוצר נהדר שנרכש גם בגודל מלא.

5. סרום לילה אנטיאייג׳ינג של Lavender:


״נוסחת אנטיאייג׳ינג חדשנית 100% מהטבע, עם מיצוי אצה אדומה המונעת הזדקנות העור, מטפלת בפיגמנטציה ומעניקה לעור גוון אחיד וזוהר. בשילוב שמנים ייחודי המעניק תחושת רעננות קטיפתית״.

אני צעירה מדי בשביל לנסות דברים נגד הזדקנות... עדיין.. אז בחרתי באמא בתור שפן הניסיונות שלי. קודם כל המרקם נחמד, נמרח ונספק טוב בפנים. הריח? בעיני אמא הריח נוראי והיא בהחלט הקריבה את האף שלה ושל אבא בשביל להגיע לתובנות הבאות: זה נחמד, למחרת העור נעים, אך אין שינוי יותר מדי בפיגמנטציה או בהזדקנות העור.
בסופו של דבר, לא עושה הרבה, וישנם שמני הזנה/סרומים הרבה יותר מוצלחים ומומלצים.
מדד הדיווה: 2.

6. דוגמית בושם אליו אקסטרה אורדינר:


מחיר מוצר בגודל מלא 60 מ״ל 354 ש״ח, 90 מ״ל 477 ש״ח.



הריח נעים ומתקתק, נותר הרבה זמן על העור ולחובבות המתוקים בהחלט אחלה של בושם. לצערי עלי הוא יושב פחות טוב, אך תמיד נחמד לנסות בשמים חדשים.
מדד הדיווה: 5, וזה רק בגלל שלי הוא לא התאים.

סיכום הקופסא:
קופסא מאוד נחמדה, עם כמה מוצרים שבהחלט מצאו חן בעיני והיו שווים את הקופסא, אך חבל שהשירות לקוחות של גלוסי בוקס לא מתפקד כמו שצריך, והקופסא מגיעה מאוד מאוחר.


קופסאת אפריל:



1. מסקרה של Gaya - גודל מלא:
״מסקרה מפרידה ומעבה למראה דרמטי, מפתה וחושני. הפורמולה העשירה מצפה את הריסים בפיגמנט שחור עמוק ויוצרת מסגרת משלימה למראה האיפור כולו״.
מחיר מוצר בגודל מלא 10 מ״ל 112 ש״ח.



המסקרה פשוטה, נותנת מראה יומיומי פשוט. ממש לא מראה דרמטי מפתה וחושני ככתוב, אלא להפך אפילו מדביקה קצת את הריסים אחד לשני.
בסופו של דבר מוצר שלא הייתי קונה, ואני מעדיפה כמה מסקרות אחרות שעושות את העבודה בצורה הרבה יותר טובה, וכמעט באותו מחיר.
מדד הדיווה: 2. קנייה מיותרת בעיני.

2. קרם פוליגונום להגנה מהשמש לעור רגיש ועדין של Moraz - גודל מלא:
״קרם הגנה מהשמש לעור רגיש ועדין, בעל רכיבים טבעיים: צמח הפוליגונום ושמן האובליפיחה בשילוש פטנט ייחודי - מסנן קרינה עדין. מקדם הגנה 50 SPF, מספק הגנה מפני קרני UVB/UVA ובטוח לשימוש. נספג היטב בעור״.
מחיר מוצר בגודל מלא 50 מ״ל 69.90 ש״ח.



קודם כל, על הקרם עצמו כתוב שהוא קרם להגנה מהשמש לתינוקות, ובעיני נראה לא מתאים לשלוח מוצר שמתאים לתינוקות לבחורה בת 22. הייתי מעדיפה לקבל את השפתון שנשלח בקופסאות אחרות, או לפחות את הקרם שלא מיועד לתינוקות, שלפי שיטוט באינטרנט לא ראיתי עוד מישהי שקיבלה כזה.
אני מעדיפה קרמים אחרים להגנה מהשמש ומשום מה היה לי תחושת אנטי כלשהי נגדו אז העדפתי להעביר אותו הלאה.
מדד הדיווה: 1.

3. סרום טיפוח של SeboCalm:
מחיר למוצר בגודל מלא 60 מ״ל 100 ש״ח.



סרום נחמד מאוד, העור אח״כ נעים למגע, מלוחח במידה, נספג מהיר ועם ריח עדין וכמעט בלתי מורגש. ושוב לצערי הייתי מעדיפה לקבל את הקרם של מיורד, למרות שחברת סבוקאלם נהדרת, יש לי כבר סרום הרבה יותר מוצלח בשימוש הקבוע שלי. בד״כ מחירי הסרומים יקרים יותר, אז למי שמחפשת משהו בתקציב סביר זה בהחלט סרום מומלץ.
מדד הדיווה: 7. סה״כ מוצר נחמד מאוד.

4. שמן טיפולי לשיער של Amika:
מחיר מוצר בגודל מלא 100 מ״ל 120 ש״ח.



שמן אובליפיחה, הוא ידוע בתכונות המשקמות שלו. השמן נספג היטב בשיער, לא מותיר אותו שומני, ומזין את השיער. השיער מקבל מראה בריא וזוהר, ריחנ נעים ושיער המרגיש כמו משי!
בהחלט מוצר מאוד מוצלח, והוא בעיני הכוכב של הקופסא שקיבלתי. וגם הגודל שהתקבל (30 מ״ל) הוא גודל נאה המספיק להמון זמן.
מדד הדיווה: 10! מוצר נהדר.

5. שמפו טבעי של Moraz:
מחיר מוצר בגודל מלא 250 מ״ל 34.90.

שמפו נחמד מאוד, לא עשה קסמים בשיער, מותיר את השיער נעים יחסית, עם ריח טוב.
מה שנקרא ״מוצר פרווה״, בעיני יש טובים יותר.
מדד הדיווה: 4.



6. קרם לילה טבעי של Moraz:
מחיר מוצר בגודל מלא 50 מ״ל 79.90

קרם נחמד, במרקם נעים, ריח לא חזק שנעלם מהר, מותיר את העור רך, גמיש ונעים.
למי שמחפשת קרם יומיומי פשוט שלא עושה ניסים ונפלאות אלא פשוט נותן לחות טובה לפנים אז זה הקרם בשבילה.
מדד הדיווה: 6.

 לסיכום,
בהחלט יצא לי להתאכזב מכמה מוצרים אך בסופו של דבר זה נחמד לנסות חברות חדשות, ומוצרים חדשים. לצערי השירות של החברה הוא לא נעים, וגם ההתאמה ללקוח פשוט לא קיימת, למרות מילוי סקר העדפות באתר.
בחלטתי כן לתת צ׳אנס נוסף לחברה, ומחכה לקבל את קופסאת מאי (שעדיין לא הגיעה..) ולאחר מכן גלוסי ואני נעשה שיחת יחסנו לאן...

מקווה ששרדתן עד כאן,
לילה טוב דיוות יקרות :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה