יום שני, 21 באפריל 2014

הזמנה ראשונה מאתר iHerb

אתחיל בהתנצלות בפני הקוראים על זה שכבר הרבה זמן לא נכתב פה כלום, אבל באמת שיש לי תרוצים מוצדקים של לימודים מתסכלים....
שנתחיל?

אייהרב, אתר שאני בטוחה שהמון מכן מכירות ואוהבות ומי שלא אז כדאי מאוד להכיר!
האתר מכיל שלל מוצרי איפור, תוספי מזון, מזון וכו׳ שרובם מתבססים על מרכיבים טבעיים/אורגניים. מההיכרות הקצרה שלי יחסית עם האתר בהחלט ניתן לומר שהתמכרתי.
אני מודה, בפעם הראשונה (והשנייה, והשלישית...) שנכנסתי אליו לא הבנתי על מה כל המהומה אבל המשפט אל תסתכל בקנקן.. בהחלט נכון פה. העיצוב מזעזע, אבל התכולה? אפשר לשבת שעות ולרייר על מלא מוצרים. זו הולכת להיות הסקירה הראשונה על המוצרים משם, שמגיעה באיחור קל כי אני מעדיפה קודם להתנסות במוצרים השונים ורק אחר כך להמליץ.

בהזמנה הראשונה החלטתי לא להפרע, אבל כשאתה רואה מברשות בעשרה שקלים לא תקנה? ...


המוצר הראשון הוא מברשת שפתיים של Real Techniques (בתמונה למעלה היא בצבע ורוד)
לצערי אין לי תמונה שלה כיוון שהמברשת הועברה לאימא, אבל לפחות הספקתי לנסות אותה. למברשת צבע ורוד מגניב ביותר (זה כבר בונוס). בנוסף יש לה מכסה ומנגנון לעלות את החלק שמתחת לשערות כדי שלא יתעקמו כששמים את המכסה, רעיון גאוני בעיני. מכמה נסיונות שלי עם המברשת ואודמים של כמה חברות, היא תופסת חומר בכמות יפה, שנמרח בקלות, מספיק קשה בשביל שרטוט מדויק של השפתיים ומספיק רכה בשביל שיהיה נעים לעבוד איתה ובקיצור עושה את העבודה כמו שצריך. הפחד היחיד זה אם הפקק יהיה עמיד מספיק בתיק. בכללי זהו מותג מעולה במברשות איפור, ומנסיון של מספר מברשות הוא מאוד מומלץ.
מחיר: 6$ ובעיני שווה את המחיר. 

המוצר השני הוא מברשת של EcoTools היא מברשת skin perfecting


המותג הזה הוא מותג שמייצר מברשות מחומרים ידידותיים לסביבה כמו ידית הבמבוק של המברשת, והשערות הן שיער סינטטי. 
המברשת הזאת מיועדת לקרמים כמו ה BB / CC אני משתמשת בה למרוח קרם פנים, כי אני לא תמיד אוהבת למרוח עם הידיים. מבחינתי עושה את העבודה בסדר לא יותר מכך. לא התלהבתי יותר מדי ממנה. השערות רכות יחסית, וכבר ראיתי מברשות נעימות ממנה. 
יחד איתה קיבלתי מברשת נוספת במתנה, 
מברשת prep & prime:

(המברשת בצבע ורוד בקצה רק כי אני עצלנית לחפוף אותה....)
מברשת שגם כן נחמדה ולא יותר מזה. מיועדת בעיקרון לפריימרים, בעיקר לעיניים. אני השתמשתי בה לשים נקודות אור של שימר קרמי, עבד בסדר. ושוב כמו בחברתה שלמעלה, לא התלהבתי ולא חושבת שאזמין עוד מברשות שלהם כרגע.

מחיר לשתיהן יחד: 7.99$ לא חושבת ששווה את המחיר.

המוצר השלישי, גם כן מברשת הפעם של E.L.F - concealer brush


על המברשת הזו המיועדת לקונסילר אומר בקצרה: לא אהבתי.
הידית ובעיקר הקצה שלה מרגיש מאוד פלסטיקי וזול. השערות עצמן כן נעימות, אבל לא מספיק בשביל האזור מתחת לעיניים וזה כן לפעמים עוקץ ומציק. אחרי שימוש אחד היא כבר נזרקה לתחתית המגירה ולא בטוח שתצא משם בזמן הקרוב, אלא אם זה מקרה חרום.
סה״כ, בשביל כמעט עשרה שקלים, למי שלא יכולה להרשות לעצמה לקנות ביותר, אז אולי שווה לנסות, אבל בעיני עדיף אפילו למרוח אותו עם האצבעות מאשר איתה..
מחיר: 3$.

המוצר הבא ברשימה הוא בלאם לשתיים של חברת Earth Mama


נתחיל בוידוי, אני מכורה לבאלמים ובנוסף אני מכורה לקוקוס וכל מה שקשור אליו. יש לי עשרות של באלמים זרוקים בכל תיק ומגירה. אבל בריח קוקוס אף לא אחד אז הייתי חייבת.
ועכשיו לתכלס, כל הרכיבים שלו הם טבעיים וגם אורגניים. הריח שלו בהחלט מזכיר ריח נעים מאוד של קוקוס ולא מתוק מדי. מבחינת המרקם, הבלאם הזה הוא הבאלם הכי רך שאני מכירה, וזה לטוב ולרע. צריך להתרגל למרוח מאוד בעדינות אחרת יש שכבה עבה מאוד ופחות נעימה על השפתיים. הוא נותן לחות מטורפת. למרות הריח הנעים, והמרקם הרך, בימים קשים אני חוזרת לבאלם הטיפולי שלי או לבאלמים של eos שפשוט יותר טובים. אבל בשביל המחיר הזה? הוא שווה את הקנייה לאוהבות הקוקוס למינהן. בהחלט מומלץ.
מחיר: 2.40$.
(בתמונה למעלה יש גם באלם אדום, אשר התקבל במתנה כשאייהרב היו נחמדים וחילקו מתנות לבחירה בכל קנייה. בחרתי אחד בריח רימון, שהוא מגניב ביותר ולצערי גם הוא הועבר לאימא... הריח משגע, המרקם נעים, וכרגע המחיר שלו הוא חצי דולר לנכנסות דרך התווית באתר שלהם שכתוב עליה trail ).

המוצר האחרון ברשימה הוא הסבון האפריקאי השחור.


לאחר קריאת המון המלצות באינטרנט החלטתי לבדוק אותו בעצמי. קודם כל, אני חייבת לציין שהריח שלו מטריף! וממבט מעמיק באתר גיליתי שיש לאותה חברה עוד סבונים כאלה בריחות מטורפים שווה לנסות. 
אחרי ניסיון של כמעט חודש אפשר לומר שכל הדיבורים סביבו לא לחינם. אחד ההיתרונות של הסבון הוא לעזור להיפתר מפצעונים קטנים שיש בגב ובחזה, וזו אחת הסיבות שקניתי אותו. והוא בהחלט עובד. כבר אחרי כמה מקלחות ראשונות כל הפצעונים הקטנטנים בגב העליון כמעט נעלמו, והעור לא נותר יבש אלא רווי בלחות. 
אחרי מקלחת איתו העור מרגיש נעים וחלק ועם ריח נהדר. עלי הריח הזה לא שורד הרבה זמן, ובעיני זה דבר טוב כי אני מעדיפה לשים קרם גוף וזה לא נעים שהריחות מתערבבים.
מחיר: 3.47$ והוא מספיק פחות או יותר לנצח.. מחיפוש זריז ראיתי שיש אותו גם בצורה הנוזלית. זה יותר יקר, אבל מי ששונאת סבונים מוצקים אז שווה את ההשקעה. 


חשוב! לא לשכוח, אם זו קנייה ראשונה באתר אל תשכחו להזין את הקוד GTG252 שיתן לכן עד 10$ הנחה בקנייה.

תהנו :) ואם יש לכן מוצרים שאהבתן מהאתר אני אשמח לשמוע. 

4 תגובות:

  1. אני ממש אהבתי את מברשת הקונסילר של אקוטולס :) נסי אותה בהזדמנות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוספתי לסל הבא, אתן להם צ׳אנס אחרון :)

      מחק
  2. גם אני קניתי את הסבון השחור ובדיוק היום קיבלתי אותו. מתה כבר לנסות לכולם יש רק דברים טובים להגיד עליו!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת נהדר! עדיין לא מצאתי בו שום פגם :)

      מחק