יום שני, 2 ביוני 2014

סקירת קופסאת גלאם גורו

מיזם גלאם גורו הוא מיזם של קופסאות יופי תקופתיות, הכוללת שלל מוצרי טיפוח ויופי ומשלבת בין מוצרים בגודל מלא ודוגמיות שונות להתנסות.
המוצרים מגיעים בתיק איפור מקסים ושימושי, וישנה אפשרות לקבל את החבילה באיסוף עצמי/ דואר רשום או שליח המגיע עד הבית/המשרד.
מחיר הקופסא החודש הוא 73 ש״ח. אני החלטתי לפנק את עצמי והזמנתי עם שליח עד הבית בעלות של 98 ש״ח.

זו פעם ראשונה שאני מזמינה את קופסאות היופי של גלאם גורו, ואני חייבת לציין שאני מופתעת לטובה גם מהקופסא וגם מהשירות הנפלא!


המוצרים שקיבלתי:

המוצר הראשון הוא מברשות איפור של אנטונים:
אנטונים דוגלת בשמירה על הסביבה והחי, ולכן המברשות כולן נטולות פלסטיק, עשויות בקבוק טבעי ואלומיניום ולא נוסו על בעלי חיים. הסיבים הם סיבי טקלון וניילון איכותיים ורכים מאוד. המברשות היפואלרגניות ומתאימות לעור רגיש.


מברשת לאיפור עיניים בעלת ראש מעוגל. נהדרת להנחת צלליות. ניסיתי אותה כבר מספר פעמים עם צלליות שונות והיא מאוד נוחה לשימוש, מטשטשת יפה, ואוספת מאוד טוב את הצללית שלא כמו מברשות אחרות שניסיתי שאולי אספו יפה חומר אבל בין הכמות שאספו לבין הכמות שהגיע לעין הקשר הוא מקרי ביותר...


מברשת לאיפור עיניים זויתית, מעולה לטשטוש ולצלליות אבקה. גם אותה, כמו את חברתה אני ניסיתי עם כמה מוצרים והיא מעולה ונוחה מאוד לשימוש. מצאתי גם את הזווית שלה מאוד שימושית להנחת צלליות בצורות מסויימות או הדגשה של אזורים ודיוק.

בהחלט התאהבתי בשתי המברשות, אני חושבת שהן נהדרות. אני חושבת שמברשות עיניים צריך יותר מאחת, וגם יותר משתיים ולכן זה נהדר לקבל 2 מברשות המיועדות לאותו האזור אך לשימושים שונים.
גם אם זה המוצר היחיד אליו התחברתן, הקופסא הזו לגמרי שווה את הקנייה, כיוון שעלות של שתי המברשות הינה בסביבות ה 200 ש״ח.

המוצר הבא בקופסא הינו צללית בגודל מלא של המותג מלוס אנג׳לס Wet And Wild


קיבלתי את הצללית בגוון תכלת סגלגל (בתמונה נראה ככחול כהה אך הוא ממש לא כזה)
הצללית מאוד פיגמנטית, ואף עוד יותר פיגמנטית אם משתמשים במברשת לחה מעט.
בגלאם גורו גם איפשרו לבחור בין לק לצללית, ובנוסף אפילו לבחור את הצבע מתוך המבחר הרב.
אני חושבת שזו יוזמה נהדרת! כי אין יותר מבאס מלקבל צללית/לק בגוון שאנחנו לא אוהבות ומתבאסות עליו.


בשביל הסוטש הפיגמנטי הזה הייתי צריכה נגיעה יחסית עדינה וקלה על הצללית. בהחלט אהבתי!

קרם גוף של Loire


קודם כל, הריח של הקרם הזה פשוט נהדר!!! נכון, הוא נמרח ונספג נהדר על הגוף, מעניק רכות, עשוי רכיבים טבעיים, אבל גם אם כל זה לא היה קיים בו עדיין הייתי קונה אותו רק בשביל הריח המשגע שלו. ומה הבונוס? הריח נשאר על העור להמון זמן. בהחלט נכנס לרשימת המועדפים שלי.


שלוש דוגמיות של קרמי ידיים בריחות שונים. קרם הידיים של לואר מועשר בשמנים אתריים, אלוורה וגליצרין. הוא מעניק תחושת רכות ונספג מהר. גם פה, הריחות מדהימים! ונשארים הרבה זמן על הידיים והזרועות. 


אחרון חביב מבחינת מוצרי לואר התקבלה דוגמית הבושם שלהם, גם פה הריח נהדר ואין מילה אחרת לתאר אותו חוץ מאלגנטי. נותן תחושה שאת מטיילת לך ברחובות פריז בשמלה קייצית ונשית.


המוצר הבא הוא קרם הלחות של נילס יארד רמדיס.


זכה בפרס הסאנדיי טיימס כקרם הטבעי הטוב ביותר.שומר על הרכות והרעננות של כל סוגי העור. קרם לחות אורגני לשימוש יומיומי להענקת מראה צעיר באמצעות התכונות הטבעיות של הלבונה והמור. מכיל שמני צמחים עשירים בחומרים מזינים ותמציות עשביות לחיזוק והענקת מראה עור צעיר. הוכח מחקרית כמעניק לחות עד 12 שעות.
מאוד אהבתי את הקרם הזה, בעיני בהחלט שווה את הפרס שהוא זכה בו.


בנוסף התקבלו שתי דוגמיות של סרום פנים. לא ניסיתי עדיין אך עם הניסיון של הקרם פנים, אני בטוחה שהסרום הזה יהיה נהדר גם הוא.

מוצר נוסף שחיכה לי הוא קרם פנים של Payot


על החברה הזו יצא לי לשמוע הרבה אך לא יצא לי לנסות אף מוצר שלה עדיין, אז מאוד שמחתי לקבל את הקם הזה. הקרם במרקם נעים, ריח עדין מאוד, נמרח ונספג טוב בפנים ומעניק לחות וגמישות לעור. 

בנוסף לקרם גלאם גורו הוסיפו גם דוגמית של מסכה לניקוי עמוק של הפנים.


המסכה הזו בהחלט עושה את העבודה ב 15 דקות, היא מתאימה לכל סוגי העור ומותירה את הפנים נעימות, רכות ועם תחושה של ניקיון. מוצר נהדר בעיני. 

ולסיום התיק איפור בו מגיעים כל המוצרים: 


תיק יפייפה, בגודל המתאים בדיוק לסופ״ש מחוץ לבית. 

סה״כ אני חושבת שזו הקופסא הכי משתלמת שניסיתי עד כה. ישנם פה 3 מוצרים בגודל מלא, שכולם נהדרים ושימושיים ובנוסף עוד תיק איפור מהמם! 
אני חושבת שזו הייתה קנייה מוצלחת ומומלצת לבנות שרוצות להנסות במוצרים חדשים ואיכותיים, וזו תמורה מעולה לכסף.
בנוסף לקופסא המעולה, השירות שקיבלתי מגלאם גורו הוא יוצא מן הכלל! כל בקשה ושאלה שהייתה לי נענתה במהירות אם זה על ידי שירלי המקסימה, או שירות הלקוחות של גלאם גורו. 

מחכה בהחלט לקופסאות נוספות.

עד כאן להיום, 
שיהיה לכן יום מקסים! 

2 תגובות:

  1. נראה נפלא ! תודה רבה על הפרגון :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש בכיף! בהחלט שמחתי לקבל את הקופסא הזאת.

      מחק