יום שני, 17 במרץ 2014

Shower Time

אין כמו מקלחת טובה, שבסופה העור מרגיש נהדר והשיער נראה נפלא וחיוני.
אני צובעת את השיער שלי כבר יותר מחמש שנים לבלונד (מצבע חום כהה) ולכן חשוב לי מאוד שהוא יראה בריא ומטופח ולא שרוף ובמקרם מטאטא... ובגלל שלשיער שלי יש מצבי רוח משלו, ולפעמים הוא מחליט שהשמפו הנפלא שקניתי לו כבר נמאס עליו אז מתחילים את החיפושים מחדש.
בשנים האחרונות ניסיתי על עצמי המון סוגים שונים והינה אני פה עם התוצאות של ניסוי המקלחת הגדול! 
שנתחיל? 

(חלק מהתמונות בפוסט לקוחות מהאינטרנט כי התכשירים האלו כבר נרכשו מזמן ולא צולמו)



האהובים הנוכחיים שלי: ד״ר פישר שמפו ומרכך לשיער צבוע. 
זה צמד שהשתמשתי בו פעם, אח״כ הוא נזנח אבל חזרתי אליו בזחילה. לא משנה איזה סוג ניסיתי, לשיער צבוע/יבש/רגיל הכל היה מעולה! 
הריח נעים ועדין, והשיער מרגיש נקי, בריא ונראה נהדר. 
בהחלט מומלץ בחום. והבונוס? המוצר לא נוסה על בעלי חיים.


שמפו אל דמע של דיסני (אני קוראת לו שמפו דו הדוב)
זו שמפו חמוד עם ריח נעים. השיער שלי הגיב אליו יפה לתקופה (בשילוב עם מסכה טובה), אבל כרגע הוא התחיל לייבש לי קצת את השיער. 
בכל מקרה זה שמפו ששווה לנסות, אבל מאוד קשה היה לי למצוא אותו בחנויות!
אני חושבת שזה נחמד לתקופות מסויימות לחזור קצת לשמפו ללא חומרים כמו sls ופארבנים.
פסק דין? ישאר בינתיים על המדף לתקופות בהם רוצים משהו עדין לעור ולשיער.


שמפו לתינוק של ג׳ונסונן בייבי. 
זה שמפו שניסיתי כשלא מצאתי את פו הדוב בחנויות, זה שמפו שהיו קונים לי כשהייתי קטנה ובמחשבה תמימה חשבתי לעצמי למה לא? אז לא! הוא ייבש את השיער ועשה אותו לא נעים בעליל! 
בהחלט לא יקנה שוב, למרות הריח הנעים.


סדרת השמפו קרטין של נטורל פורמולה:
הסדרה הזאת נועדה לשיער שעבר החלקה וייבוש מרובה בפן, והוא ללא מלחים. כיוון שמלחים הם אלה שלפעמים גורמים לייבוש השיער, ובתקופה האחרונה כן סילסלתי את השיער קצת עם מחליק, החלטתי לנסות.
ניסיתי מהסדרה את המרכך והמסכה. המרכך הוא בסדר. לא מדהים ולא נפילה, ריח נחמד לא יותר מזה, השיער מרגיש בסדר, לא משהו מיוחד ולא יקנה שוב.
המסכה, קצת יותר טובה ויותר מומלצת. הוא כן עושה שיער נעים ורך למגע. לא משקמת לחלוטין אבל היא בהחלט עדיפה ממסכות אחרות שניסיתי.


שמפו פריז איז של ג׳ון פרידה.

השמפו הזה מבטיח לעזור נגד חשמל סטטי בשיער, להרגיע שוונצ׳ים, לטפל בשיער יבש. ובקיצור מדבר המון על זה שהוא ״אנטי פריז״, אז יש לי רק דבר אחד לומר לג׳ון פרידה שגרם לי להוציא קרוב לחמישים שקלים על השמפו שלו, וזה לך ל**צינזור**.
אחרי השימוש בשמפו השיער שלי היה מקורזל, יבש יותר, עם מלא חשמל סטטי. השיער שלי הוא שיער חלק, שאין לו יותר מדי שוונצ׳ים ונפיחות, והשמפו הזה גרם לי להיראות כמו אריה שהתעללו לו בשיער!!! ניסיתי לתת לשמפו את הזמן שלו (וגם חבר שלי איים אלי שעד שלא אסיים שמפו יקר כל כך אין שמפו חדש) ופשוט כלום לא עזר. אחרי השמפו הזה זו הייתה הפעם הראשונה שהוצאתי את המחליק מעמקי הארון וניסיתי לסדר את הדבר הזה שהיה לי על הראש.
בקיצור? נפילה ענקית, בחיים לא יקנה שוב, ועד היום אני הולכת ברחבי הסופר פארם וכל פעם שרואה אותו מסננת קללה...


מסכה לשיער אלביב של לוריאל, 60 שניות:
המסכה הזאת, כשהיא במבצע (ולא עולה 40 ש״ח) היא אחת הקניות המוצלחות ביותר שיש!
היא מסכה מעולה, שהרבה פעמים אני משתמשת בה במקום במרכך, יש לה ריח נעים, והיא גורמת לשיער להרגיש ניפלא! והכי טוב? צריך להיות איתה רק 60 שניות (שלפי החישובים שלי לפעמים מספיק לסיבון רוב הגוף/גילוח בית שחי :) ).
בקיצור: מומלץ בחום!


מרכך של מישל מרסייה:
באופן מאוד מפתיע, המרכך הזה עלה לי עשרה שקלים! כששאר המוצרים של מישל עולים באזור המאה. בכמה מילים קצרות: מרכך נחמד, ריח נחמד, יש סיכוי שיקנה שוב כשימאס מכל האחרים כי באמת סה״כ הוא נחמד ועושה שיער נעים.


סבון קצפת של ללין:
 סבון נחמד עם ריח נעים. אני פחות אוהבת להשתמש בו ביום יום, אלא יותר כשבא לי קצת להתפנק. המרקם הוא קצפתי נעים, משאיר אחריו ריח עדין שלא שורד הרבה זמן ובעיני זה טוב כי אני מעדיפה לשים אחר כך קרם גוף עם ריח שישאר או מי גוף.
 את הסבון קיבלתי במתנה ליום הולדת, ולא יודעת עד כמה יקנה שוב כשיגמר.


סבון לתינוק, Kamil Blue של ד״ר פישר: 
טוב נתחיל מהריח שבעיני הוא מזעזע! הסבון נקנה כי העור שלי בתקופה האחרונה מאוד רגיש, ואני מעדיפה להשתמש עליו בחומרים כמה שיותר עדינים, וזה ניקנה כי היה מבצע 1 + 1 בסופר, אנחנו עשינו את ההזמנה מהאינטרנט ולצערי זו הייתה טעות ענקית כי עכשיו אני תקועה עם 2 בקבוקים ענקיים כאלה. 
המרקם שלו הוא פחות נוזלי מסבונים אחרים שזה טוב בעיני, המזל הגדול הוא שהריח לא שורד הרבה על הגוף, חוץ מזה הוא אחלה. 
יקנה שוב? בהחלט לא, וזה רק בגלל הריח. 
נ.ב הוא מעולה כסבון פנים!  


בנוסף נוסו המסכות לשיער של אלביב לוריאל (בקופסא הגדולה), גליס, ופנטאן והם בהחלט לא הפייבוריטיות שלי, שבעיני לא קיימו כמעט כלום מההבטחות השונות שלהן, ולכן לא יכולה להמליץ עליהן.

מקווה שעזרתי לכמה מכן, עד הפעם הבאה
Glamour Diva

4 תגובות:

  1. ניסיתי את קרם ה"נשק הסודי" של ג'ון פרידה ומה אני אגיד לך, הוא לא רחוק מהשמפו שסקרת.
    בזבוז כסף משווע...
    אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אני בטראומת גון פרידה.. בהחלט לא הולכת לנסות שום מוצר שלו יותר..

      מחק
  2. פוסט כיפי! צר לי על מקרה ג'ון פדידה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      וזו בהחלט הייתה טראומה קשה נפשית ושערית...

      מחק